امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی سایت با مطالب علمی و مفید در زمینه تغذیه و رژیم های غذایی
#1
ماهی
اسیدهای چرب امگا3 ماهی باعث کاهش چربی بدن می‌شود. تحقیقات نشان داده است که امگا3 باعث گرسنگی کمترو کم اشتهایی می‌شود. شما می‌توانید با مصرف ماهی حاوی امگا3 مورد نیاز خود را تامین کنیدخوردن هفته‌ای 2 بار ماهی برای چربی سوزی توصیه می‌شود.

لبنیات
اگر تناسب اندام برایتان مهم هست باید حواستان به میزان کلسیم بدنتان باشد اگر میزان کلسیم بدنتان پایین بیاید هورمونی در بدن ترشح می‌شود تا از کلسیم درون مواد غذایی استفاده کند. کلسیم موجود در لبنیات به چربی سوزی و جلوگیری از تجمع چربی کمک می‌کند. با مصرف روزانه سه وعده لبنیات به هدف چربی سوزی سریع دست خواهید یافت.

و کلی مطالب مفید دیگه...

http://bit.ly/2KtTqx8
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان